Оренда приміщень під офіс і склад – чи вигідно це? - Комплекс «Столичный»
 

BlogОренда приміщень під офіс і склад – чи вигідно це?

Успішна власна справа починається із розробки бізнес-плану – ця аксіома перевірена давно. Багато підприємців-початківців впевнені, що бізнес-план не є обов’язковим, адже деякі нюанси не можливо завчасно передбачити. Та і зовнішні обставини часто вносять корективи в початковий варіант цього плану. Але це величезна помилка. Адже саме детально та ретельно складений бізнес-план захистить майбутнього бізнесмена від грубих помилок і прорахунків.

Успішна власна справа починається із розробки бізнес-плану – ця аксіома перевірена давно. Багато підприємців-початківців впевнені, що бізнес-план не є обов’язковим, адже деякі нюанси не можливо завчасно передбачити. Та і зовнішні обставини часто вносять корективи в початковий варіант цього плану. Але це величезна помилка. Адже саме детально та ретельно складений бізнес-план захистить майбутнього бізнесмена від грубих помилок і прорахунків.

Наприклад, завдяки плану можна правильно розрахувати термін самоокупності вашого бізнесу, а також зробити повний аналіз витрат, які необхідні для відкриття своєї справи. Пам’ятайте, в цей розрахунок треба обов’язково включити витрати, пов’язані з: маркетингом, орендою складу і офісу, покупкою меблів, комп’ютерів та ін. Також варто розробити бізнес-план в декількох варіантах.

Багато підприємців, особливо ті, хто робить перші кроки, переконані в тому, що офіс повинен знаходитися виключно в діловому, а отже, престижному і дорогому районі міста. В такому випадку бізнес-план допоможе переконатися, чи достатньо у вас власних коштів, чи, можливо, ви будете змушені скористатись позиковим капіталом. Бізнес-план допоможе відразу зрозуміти, чи доцільно орендувати офіс в елітному центральному районі міста? Можливо, варто скористатись дешевшим варіантом? Також бізнес-план продемонструє, чи зможете ви орендувати під склад приміщення поблизу офісу без банківської відсоткової позики. Щоб в майбутньому не виникла потреба терміново переїжджати в дешевший район, не варто витрачати великі кошти на оренду дорогої елітної нерухомості. На старті своєї діяльності краще розглянути бюджетні пропозиції в Києві на оренду офісу і складів.

Зараз власники невеликих компаній на перше місце ставлять не елітність району, а наявність зручностей і транспортну доступність орендованих комерційних об’єктів. Тому, як правило, вони надають перевагу співпраці з компаніями, які пропонують вигідні умови оренди приміщень під склад і офіс.

Дуже часто підприємці вимагають від орендодавців, щоб офісні і складські приміщення знаходились поруч. І вони абсолютно праві! Якщо це не врахувати, можуть виникнути суттєві незручності як для співробітників, так і для відвідувачів.
Існує перелік вимог, яким повинна відповідати офісна і складська нерухомість:

  • офісні приміщення і склад обов’язково повинні розташовуватись поруч;
  • наявність стандартного пакету: електроживлення, інтернет, міський телефон;
  • демократична вартість оренди;
  • умови орендного договору повинні бути лояльними.

І такі варіанти є! Складські комплекси пропонують офіси і склади в Києві в оренду за доступною ціною, а характеристики об’єктів відповідають вимогам, які вказані вище.

Варіанти оренди складу в Києві від таких компаній – оптимальний вибір для малих і середніх підприємств. Щоб переконатися в цьому, проаналізуємо два популярні варіанти.

Торгівля через інтернет

На сьогоднішній день в Києві є велика кількість підприємців, які пропонують купити різноманітні товари через інтернет. Багато магазинів пропонують послуги доставки товару на вказану адресу, а також можливість самостійного вивозу товару зі складу. Другий варіант підходить багатьом клієнтам, які хочуть економити і не платити за доставку. Ось чому власнику магазину потрібно мати міні склад, в якому можна зберігати і реалізовувати товар. Для цього ідеально підійде офісний будиночок, перероблений із контейнера. Щоб облаштувати тимчасове сховище товарів для невеликого інтернет-магазину достатньо 10-20 м². Площу, яка залишилась, можна використати для офісного робочого місця. Тож в кожному такому контейнері можна організувати склад тимчасового зберігання, а також поставити стіл з ноутбуком і принтером, щоб облаштувати пункт самостійного вивозу. За умови великого товарообігу, можна орендувати додаткові склади-контейнери. Такі маленькі склади будуть використовуватися виключно для зберігання продукції.

Торгові точки з шоу-румом

Особливість магазину з шоу-румом полягає в тому, що на одній території повинні розміщуватись: взірці продукції, торгова точка і складські приміщення. Для цього чудово підійде оренда побутового контейнера, в ньому можна облаштувати: демо-зал, місце для оформлення покупок та міні склад. Чудовий варіант для комерційної точки з високим товарообігом – оренда контейнеру для розміщення торгового місця і демо-залу, а також одного або декількох контейнерів для зберігання товарів.

Офісно-логістичні комплекси столиці пропонують широкий спектр комерційних об’єктів нерухомості. Це дозволяє легко підібрати найбільш зручний і вигідний варіант. Офіси і склади в таких комплексах розміщуються на території, яка знаходиться під цілодобовою охороною. Тож спостереження за кожним складським і офісним об’єктом здійснюється постійно. Ось чому орендувати склад в Києві не тільки вигідно, але й абсолютно безпечно для вашої комерційної діяльності.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Captcha Plus loading...

Зв’яжіться з нами зараз

Зв’язок із нами

0 800 33 96 26

Телефонуйте нам безкоштовно з усіх стаціонарних і мобільних номерів в Україні

[email protected]